T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DİYARBAKIR / SİLVAN - Silvan Halk Eğitimi Merkezi

Kadrolu Sözleşmeli Evrak

Kurs Açarken Kadrolu ve Sözleşmeli Öğretmenlerimiz ile diğer kamu kurumlarında çalışan Usta Öğreticilerimizden Dosya Halinde Teslim Etmesini İstediğimiz Evraklar

YAZDIR

 1) Kurs Açılmadan Önce istenen Evraklar :

  • Aşağıdaki video izlenerek açılacak olan kurs için e-yaygın üzerinden usta öğretici başvurusu yapılır.
  • Diploma Fotokopisi (Kamu Personeli)
  • Transkript (Kamu Personeli)
  • Kurumdan alınmış Görev Yeri Belgesi (Üzerinde TLF numarası olacak şekilde)
  • Alanı dışında kurs açanlar için kursu açabileceklerine dair belge (Satranç, Zeka Oyunları, Antrenörlük Belgesi gibi)
  • İşbankası İBAN Dekontu (Kamu Personeli)

2) Kurs Açıldıktan sonra veya Kurs Yenileme yapılırken istenen Evraklar :

  1. E-Yaygın Başvurular linkinden Eğitici Görev onayı (İZLE)
  2. Dilekçe (indir) 1 ADET
  3. Ders Planı indir 2 ADET
  4. Kurs Planı (indir) 2 ADET Müdür-Müdür Yardımcısı (Bilgileri)
  5. Kursiyer/Öğrenci Listesi (indir) 2 ADET
  6. Kurs Defteri(Yapraklara sayı verilecek, arka sayfa kaşeli ve imzalı olacak, sayfa ortaları mühürlü olacak)
  7. Hangi Modülde Kurs açılması gerektiği konulu üst yazı (indir)
  8. Kurum WhatsApp gurubuna üye olunur.

 3) Kurs Sonu istenen Evraklar :

  1. Kurs Defteri
  2. Kurs Sonu Kapak (indir)
  3. Sınav İmza Tutanağı (indir)
  4. Kurs Değerlendirme Formu (indir)
  5. Diğer Tüm Evraklar (Sınav Kağıdı, Sınav Cevap Kağıdı, Kursiyer kayıt evrakları vs.)

Evraklar yukarıdaki sıralamaya göre düzenlenip MAVİ DOSYA içerisinde Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğüne şahsen teslim edilecektir.

NOT: Kurs sona erdikten sonra lütfen Kurs Sonu İşlemleri için Müd.Yard. nın yanına gitmeyi unutmayalım.

 

 




Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 09.03.2021 - Güncelleme: 02.01.2024 13:51 - Görüntülenme: 2709
  Beğen | 4  kişi beğendi